Imperium Guide
Informacje dla początkujących graczy
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Imperium Guide Strona Główna
->
Gra Wojownikiem
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Poradniki
----------------
Gra Wojownikiem
Gra Bardem
Gra Kapłanem
Gra Paladynem
Gra Rzemieślnikiem
Gra Druidem
Gra Czarodziejem
Rasy
----------------
Gra Człowiekiem
Gra Wampirem
Gra Wilkołakiem
Plac Spotkań
----------------
Grafika
Ogłoszenia
Karczma
Spamowisko
Plac Targowy
----------------
Kupię
Sprzedam
Potrzebuję
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Vothar
Wysłany: Nie 12:29, 28 Paź 2007
Temat postu: Wojownik - Co, Jak, Dlaczego...
Witajcie... Dzisiaj, zamierzam opowiedzieć trochę o grze wojownikiem. Tak więc, siła wojownika opiera się na walce białą bronią, wytrzymałości i odpowiedniej ilości szybkości/zwinności. Jeśli tego wszystkiego będziecie mieli odpowiednio dużo, możecie być pewni, że będzie z Was całkiem niezły wojownik
Walka Białą Bronią (WBB)
Tą umiejętność najlepiej zdobywać atakiem defensywnym. Powiedzmy, że mamy 4 poziom, i zabijamy szkieleta z najlepszej broni jaką mamy, czyli dajmy np. Sztylet Do Pchnięć (+11). Zamiast sztyletu, kupujemy procę, która ma min. obrażenia, ustawiamy taktykę:
1 <= 100 Atak Defensywny Brak
I Idziemy do klasztoru, nabić walkę bronią. Zabijamy Ghoula i otrzymujemy około 0.50 walki białą bronią, za szkieleta zawsze będzie więcej. Jeśli dobijemy do około 200 umiejętności walki białą bronią, na 6/7 lvlu możemy przypakować w siłę i kupić Spleśniały Kij (+50), po czym udać się z atakiem agresywnym na tunel, itd.
Wytrzymałość:
Tu, zasada prosta, zawsze dawać po 2 - 4 AP na wytrzymałość.
Szybkość/Zwinność:
Tutaj, zależy od Waszych upodobań. Można dawać po jednym AP i tu i tu, można czasami zrezygnować z wytrzymałości albo siły i wpakować wszystko na Zwinność/Szybkość.
To by było na tyle, jeśli macie jeszcze jakieś pomysły, piszcie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin