Imperium Guide
Informacje dla początkujących graczy
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Imperium Guide Strona Główna
->
Gra Czarodziejem
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Poradniki
----------------
Gra Wojownikiem
Gra Bardem
Gra Kapłanem
Gra Paladynem
Gra Rzemieślnikiem
Gra Druidem
Gra Czarodziejem
Rasy
----------------
Gra Człowiekiem
Gra Wampirem
Gra Wilkołakiem
Plac Spotkań
----------------
Grafika
Ogłoszenia
Karczma
Spamowisko
Plac Targowy
----------------
Kupię
Sprzedam
Potrzebuję
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nesir
Wysłany: Sob 19:55, 03 Lis 2007
Temat postu: "Jak zacząć grę czarodziejem" by Nesir
Jak pewnie większość wie, czarodziej jest najsilniejszą profesją w Imperium. Gra nim nie jest bardzo trudna, jednak niedoświadczeni gracze mogą na początku popełnić błędy, które zaważą na późniejszej rozgrywce... Zaczynajmy!
Parę porad na początek...
Aby grę zacząć jak najlepiej, warto wcześniej zdobyć dużą ilość złota. 1 000 000 sztuk złota powinno wystarczyć. Wiem, że to dużo, jednak zawsze można tyle pożyczyć od bogatszego znajomego bądź zagospodarować taką sumę jeżeli zamierzamy zresetować postać na czarodzieja...
Jeszcze jeszcze przed osiągnięciem 1 poziomu doświadczenia, warto przemienić się w wampira. Dzięki temu będziemy mieli bonusy do najważniejszych cech czarodzieja, czyli inteligencji i szybkości. Dostaniemy wtedy +0.5 do inteligencji i +1 do szybkości. Niestety wadą przemiany będzie minus do siły (-0.5), przez co trzeba będzie na nią przeznaczyć więcej punktów AP.
Inną przydatną rzeczą może okazać się diament. Najłatwiejszym sposobem na zdobycie diamentu jest modlitwa do Boga Theriona w czasie pogody burzowej. Diament powiększa szanse na zdobycie większej ilości AP.
Jak rozdawać AP?
Punkty AP są bardzo cenne. Dzięki nim, możemy powiększać cechy naszej postaci (inteligencje, zwinność, szybkość itd.). Dlatego warto je umiejętnie wydawać.
Najważniejszymi cechami u czarodzieja są kolejno inteligencja i szybkość. Inteligencja wpływa na efektywność naszych czarów, ponadto jest cechą wymaganą do zakupu czarów. Szybkość wpływa na szybkość naszych działań. Im więcej szybkości tym częściej i szybciej atakujemy.
Warto wspomnieć także o sile. Jest to cecha wymagana do noszenia zbroi. Wystarczy, że dobijemy siłę do 20, aby nosić uzbrojenie wystarczające dla maga (pamiętajmy, że wytrzymałość maga jest zależna głównie od czarów defensywnych).
W co i ile inwestować? Do 10 poziomu czarodziej powinien mieć takie statystyki:
Siła - 20
Szybkość - 80
Inteligencja 100
To tyle odnośnie punktów AP.
Gdzie walczyć?
1-3 poziom: Kanały
4-6 poziom: Klasztor Cieni (uderzamy tylko magicznym pociskiem, żeby nabić czaroznawstwo, uzbrajamy się w wodę seregonową)
7-11 poziom: Tajemniczy Tunel (6-8 Poziom: kupujemy Wodę Himeri, 9-11 Poziom: Kupujemy eliksir ze sproszkowanej kości. [Na poziomie 10 idziemy do Orczej Warowni po 1 punkt maksymalnej energii])
(Uwagi przed Zapomnianą Grotą)
*Jeżeli wcześniej tego nie zrobiliśmy, przemieniamy się w wampira.
*Aby tam pójść i wygrywać należy mieć minimum 100 szybkości i czar Ognista Kula
12-20 Poziom: Zapomniana Grota
To chyba tyle. Już wiecie jak efektywnie rozpocząć grę czarodziejem... Dziękuję za uwagę.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin