Autor Wiadomość
Villentreth
PostWysłany: Pon 18:37, 05 Lis 2007    Temat postu:

Pozwala na zabicie np Ognika Very Happy a 1ap w szybkosc czy 2 ap w szybkosc, nie zmienia sie ilosc ciosow;) wiec mozna to zrobic na nastepnym lvlu Very Happy Tak mi sie zdaje przynajmniej ;] Juz dokladnie nie pamietam ;]
Raenef
PostWysłany: Nie 16:58, 04 Lis 2007    Temat postu:

Co da danie 1 ap na początku w wytrzymałość? Ja chyba bym bardziej dał 2 ap do szybkości. Lepszy będzie efekt niż ta minimalna ilość wytrzymałości więcej.
Villentreth
PostWysłany: Śro 12:59, 31 Paź 2007    Temat postu: Druid walczacy

Czyli wybieramy druida zajmujacego sie walka z potworkami. Na poczatek udajemy sie do statystyk rozdac AP.
Do dyspozycji mamy 3AP:
1ap - wytrzymalosci
1ap - szybkosci
1ap - many

Nastepnie targowisko, szukamy dobrego uzbrojenia z malymi ogarniczeniami oraz szkoła magiczna gdzie wykupic musimy czary:
Ofensywny: Pan lasu
Defensywny: Twardniejąca skóra

Ustawiamy taktyke:
1. Moje zdrowie <= 100% rzuć czar Pan lasu
+ Twardniejaca skóra przed walka

I standardowo udajemy sie do kanałow...Awans na 2 lvl

Rozdawanie AP (ilosc losowa):
Generalnie warto dawac w inteligencje, szybkosc, mane i HP
Sukcesywnie co lvl rozdawac 1-3ap do sily.. Najlepiej podniesc ja w miare szybko do 20 zeby nosic uzbrojenie

Jesli ap dostaniemy duzo(np.10)
Mozna dac 5ap w inteligencje aby uzywac nowych czarów:

Lecznicze zioło - uzdrawiajacy 30hp
Hełm z kory - zmniejszajacy obrazenia

Taktyka:
1. Moje zdrowie < %(wartosc nalezy obliczyc z posiadanego HP) rzuć czar Lecznicze zioło
2. Moje zdrowie <= 100% rzuc czar Pan lasu / magiczny agrest

Pan lasu - aby nabijac czaroznawstwo
Magiczny agrest - do walki PvP i z lepszymi potworami

Jak mi sie cos przypomni to dopisze Wink

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group